Zostań z nami na dłużej, polecaj i zgarniaj zniżki i nagrody.

Wystarczy, że zaakceptujesz warunki Programu Lojalnościowego. Twoje konto automatycznie zostanie aktywowane i będziesz mógł zbierać punkty.

Program lojalnościowy umożliwia zdobywanie punktów za składanie zamówień i wykonywanie określonych aktywności w systemie w zamian za punkty. Dołącz do naszego programu lojalnościowego, to się opłaca.

Polecaj nas znajomym, zdobędziesz dodatkowe punkty a Twój znajomy aż 10% zniżki na swoje pierwsze zamówienie.

1zł = 100pkt

  • założenie konta – 500 pkt
  • instalacja aplikacji mobilnej – 500 pkt
  • zgoda na marketing – 500 pkt
  • wypełnienie ankiety – 200 pkt
  • ocena posiłku – 10 pkt
  • komentarz do oceny posiłku – 10 pkt
  • podanie daty urodzenia – 500 pkt
  • punkty za kwotę pierwszego zamówienia złożonego przez osobę z polecenia 1zł = 1 pkt
  • punkty za kwotę pierwszego zamówienia złożonego przez osobę polecającą 1zł = 1 pkt

Wymieniaj punkty na nagrody:

  • 5500 pkt  – 1 x zestaw gratis
  • 10000 pkt – 2 x zestaw gratis
  • 14500 pkt – 3 x zestaw gratis
  • 19000 pkt – 4 x zestaw gratis

Regulamin Programu Lojalnościowego

  • Regulamin określa warunki udziału oraz zasady funkcjonowania programu lojalnościowego („Program Lojalnościowy”) organizowanego przez Fit Body Catering Dietetyczny („Organizator”).Uczestnikiem Programu Lojalnościowego może być każdy klient, który założy Konto składając zamówienie na stronie internetowej Organizatora lub w innym kanale („Uczestnik”). Uczestnik Programu Lojalnościowego nie może posiadać jednocześnie wielu Kont.

    Program Lojalnościowy umożliwia Uczestnikom zdobywanie punktów lojalnościowych na zasadach określonych w niniejszym regulaminie („Punkty Lojalnościowe”). Zdobyte Punkty Lojalnościowe Uczestnik może wymienić na:

    • rabat pieniężny obniżający cenę kolejnego zamówienia składanego z Aplikacji Mobilnej lub Panelu Klienta według przelicznika 100 pkt = 1 zł zniżki („Rabat”),
    • nagrody dostępne w Programie Lojalnościowym z poziomu Aplikacji Mobilnej („Nagroda”).

    Program Lojalnościowy umożliwia Uczestnikom generowanie linków polecających („Link Polecający”), dzięki którym:

    • Uczestnik otrzymuje Punkty Lojalnościowe za każde zamówienie złożone i opłacone przez poleconego klienta („Polecony Klient”),
    • Polecony Klient otrzymuje rabat na pierwsze zamówienie w wysokości 10%.

    Uczestnik Programu Lojalnościowego z poziomu aplikacji mobilnej Organizatora (Aplikacja Mobilna), uzyskuje dostęp do:

    • salda punktowego,
    • historii aktywności i przyznanych Punktów Lojalnościowych,
    • listy dostępnych Nagród,
    • zamawiania Nagród,
    • Linku Polecającego,
    • składania zamówień z Rabatem za Punkty Lojalnościowe („Zapłać punktami”),
    • niniejszego regulaminu.

    Uczestnik otrzymuje Punkty Lojalnościowe za następujące aktywności:

    • 1 pkt za każdą złotówkę wydaną na zamówienia złożone i opłacone za pośrednictwem Konta,
    • 1 pkt za każdą złotówkę wydaną przez Poleconych Klientów na
      zamówienia, które zostaną opłacone,
    • 500 pkt za założenie Konta,
    • 500 pkt za zainstalowanie Aplikacji Mobilnej,
    • 500 pkt za wyrażenie zgody na marketing,
    • 10 pkt za ocenę posiłku,
    • 10 pkt za komentarz do posiłku,
    • 200 pkt za wypełnienie ankiety.

    Uczestnik nie może wymienić Punktów Lojalnościowych na pieniądze, przenieść na inne Konto ani przekazać innemu Uczestnikowi. Punkty Lojalnościowe nie są
    pieniądzem elektronicznym.

    Organizator zastrzega sobie prawo do odjęcia Punktów Lojalnościowych Uczestnikowi w przypadku anulowania, wstrzymania lub usunięcia zamówienia, nieopłacenia zamówienia, usunięcia Konta, wycofania zgody marketingowej lub stwierdzenia nadużyć.

    Organizator może wykluczyć Uczestnika z Programu Lojalnościowego w przypadku stwierdzenia naruszeń lub prób obejścia regulaminu i zabezpieczeń Programu Lojalnościowego, co w konsekwencji będzie prowadzić do utraty prawa do wymiany Punktów Lojalnościowych na Rabat lub Nagrody.

    Organizator może zakończyć Program Lojalnościowy w każdym momencie, informując Uczestników o takim zamiarze za pośrednictwem poczty e-mail lub innymi kanałami przynajmniej z 30 dniowym wyprzedzeniem.

    Reklamacje dotyczące funkcjonowania Programu Lojalnościowego należy składać za pośrednictwem poczty e-mail, wysyłając wiadomość na adres: kontakt@fit-body.com.pl

    Administratorem danych osobowych jest Organizator.

    Regulamin wchodzi w życie z dniem 28.04.2022 r. i obowiązuje do odwołania lub do momentu wprowadzenia zmian przez Organizatora.

Zamów Pakiet Testowy

W Panelu Zamówienia zaznacz Plan Testowy, a otrzymasz wybraną dietę w promocyjnej cenie.

Z nami zmienisz nawyki żywieniowe na zdrowe, jeśli chcesz – schudniesz ale przede wszystkim dostarczysz organizmowi wszystkich niezbędnych składników odżywczych i minerałów.